با ریمل حجم دهنده مژه های فوق العاده ای داشته باشید
نوشته شده توسط : ipooshak

کدام وسیله آرایشی تان بیشتر از همه دوست دارید؟ قطعا و بدون شک ریمل. همه خانم ها با تاثیر شگفت انگیز ریمل آشنایی دارند و خیلی از بانوان آرایش کردن را زدن یک ریمل و یک رژ لب ساده می دانند چرا که به اندازه کافی با ریمل زیبا و مسحور کننده خواهند شد.  ریمل با مشکی تر کردن مژه ها و ایجاد تضاد رنگ بین سیاهی مژه ها و سفید چشم حالت جذابی به چشم هایتان می دهد.

در این مقاله می خواهیم در مورد خرید ریمل حجم دهنده به شما نکاتی ارائه کنیم که بتوانید مناسب ترین ریمل را با توجه به مژه های خود خریداری کنید.

ریمل مدل های مختلفی دارد. ریمل حجم دهنده، ریمل بلند کننده و ریمل حالت دهنده. اینکه کدام ریمل را شما انتخاب می کنید به نوع مژه های شما بستگی دارد و قطعا ریملی که روی مژه های شما تاثیر فوق العاده ای دارد روی چشم های دوستتان همان تاثیر را ندارد. چرا که مژه هایتان و ویژگی های هر یک می تواند با یک دیگر متفاوت باشد.

 

خرید ریمل حجم دهنده

 

آیا می دانید ریمل حجم دهنده با دیگر ریمل ها چه تفاوت هایی دارد؟

برس ریمل حجم دهنده کمی درشت و حالت تپلی دارد تا بتواند میزان بیشتری مایع ریمل را بین مژه هایتان قرار دهد. 

پس هنگام خرید ریمل حجم دهنده دقت بفرمایید. ابتدا ریمل را دستتان بگیرید. برس آن را خارج کنید و ببینید چه میزان مایع ریمل به آن چسبیده است. این نوع ریمل باید میزان بیشتری مایع ریمل باشد. روی براش ریمل خورده مژه ها دیده می شود. برس ریمل هم باید کمی حجم داشته باشد. ریمل هایی که برس آن حال مایع ریمل به مقدار زیادی خورده مژه دارد تا بتواند لابه لای تارهای نازک مژه شما قرار بگیرد و آن را حجیم تر نشان دهد.


خرید ریمل حجم دهنده یا هر نوع ریمل دیگر را کمی با دقت انجام دهید. ریمل نباید روی چشم های شما ایجاد حساسیت کند. اتگر چشم های شما بعد از استفاده از ریمل دچار قرمزی، خارش و سوزش شد بدانید که چشم هایتان به آن وسیله آرایشی حساسیت دارد. از دیگر مواردی که می توانید به حساس بودن چشم هایتان به یک نوع ریمل خاص پی برد اسن است که به نور آفتاب حساس می شوید و بی اختیار اشک از چشم هایتان سرازیر می شود. بهتر است هنگام خرید ریمل حجم دهنده دقت کنید که نمونه اصل و مرغوب آن را خریداری کنید تا بعدا دچار چالش های بهداشتی با چشم هایتان نشوید.

ریمل حجم دهنده

مورد بعدی که باید در خرید ریمل حجم دهنده به آن دقت کنید این است که همه افراد به ریمل حجم دهنده نیاز ندارند. این نوع ریمل برای افرادی مناسب است که مژه های بلندی دارند اما دوست دارند که کمی حجیم تر باشد. ریمل حجم دهنده میان مژه هایتان قرار می گیرد و آن را مشکی تر نشان می دهد در نتیجه می تواند در افزایش زیبایی و تاثیرگذاری چشم هایتان بسیار تاثیرگذار باشد.

اگر شما بخواهید لوازم آرایشی استاندارد خریداری کنید، به خصوص در خرید ریمل حجم دهنده باید به فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه کنید تا از کیفیت لوازم آرایشی مطمئن باشید. اگر در خرید ریمل حجم دهنده با قیمت بیشتری مواجه شدید تعجب نکنید. هزینه ای که شما بابت ریمل یا لوازم آرایشی اصل پرداخت می کنید در واقع هزینه ای است برای سلامت و زیبایی چشم های شما. 

برای خرید ریمل حجم دهنده استاندارد و باکیفیت می توانید به سایت روبی سان مراجعه کنید و خریدی با کیفیت با قیمت مناسب انجام دهید. 

 





:: برچسب‌ها: خرید ریمل حجم دهنده , ریمل حجم دهنده , ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: